Busy week !

2011-09-12, 11:10:26 / Kategori: my life*
Sorry läsaren, varit väldigt off nu för tiden men är en aning busy!

Känner mig galet stressad för tillfället, har massa att plugga ( bara skjuter upp allt ) sen har jag en massa planer för hela veckan..

Måndag: träna volleyboll (precis börjat igen med Moa)
ska även plugga historia och geografi

Tisdag: träffa pojkvännen (vår 2 månaders dag)
blir att läsa igenom historian lite snabbt på bussen hem.

Onsdag: ska träffa min solstråle, min kusins dotter på 3år.
om jag får tid (vilket jag måste hitta på ngt sätt) ska jag plugga idrott och geografi.

Torsdag: pojkvännen fyller år så ska fira honom. & köpa presenter, & luncha hos mormor.
på ngt sätt ska jag hinna plugga idrott någon gång under dagen med.

Fredag: Tjejmiddag/födelsedagsfest hos Becka.



 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?