i´m addicted

2011-08-18, 13:41:50 / Kategori: Shopping <3
Igår trallade jag till Malmö for some shopping med Sandra. Emma & Linnea skulle oxå in så joina dem en stund med :) Fick hem mig en hel del kassar och en glatt leende ! Haha. Kände dock inte riktigt att jag shoppade tillräckligt så ska in idag en snabb stund för att köpa 3 saker till (a).

Orkar inte lägga upp bilder på vad jag köpte iom att jag är otroligt lat för tillfället. Men det blev iaf en ring, en miniräknare (värsta nörden), en asfin tajt klänning (a), en tjocktröja, en oversize rosa kavaj, en kjol, en svart långklänning, deo, 2 fotoalbum och ett linne :)

Stötte på en kul prick som hade alla instrument och lite till. Dö kul! Haha jag och Sandra stod och skratta ett tag. Haha.








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?