tjenare brunsås!

2011-08-17, 21:42:26 / Kategori: my life*
Tjolahopp,

Nu är jag äntligen hemma från alla mina resor denna sommaren. Jäkligt sad! Haft det underbart och skulle gärna knäppt med fingrarna för att förlänge detta sommarlov typ sådär 1 år?! För er som har missat grejen, så har jag varit 3 veckor i London på språkresa, 1 vecka i Italien med mina underbara vänner Sandra, Linnéa & Evelina. Därefter var jag 1 vecka med familjen (inkl. mormor & morfar) i Grekland.

Nu väntar en kall och äcklig höst med skolstart på måndag. Längtar verkligen inte om man säger såva! Fast kan väl inte ha kallat de sommar här i Sverige, under den lilla tiden jag va hemma va de kanske sol 2 dagar. Plus att då va de inte ens varmt. Haha.










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?